"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday, 17 June 2016

Salam Ramadhan 1437H dari UAA

Lama sangat-sangat tak menulis dalam ni..rindu pulak rasanya.ewah :)

Alhamdulillah diam tak diam ramadhan kita dah masuk fasa ke dua. moga hari-hari kita lebih baik dan diberkati lah hendak-Nya insyaallah. Ramadhan bukan menahan lapar dan dahaga sahaja tapi menahan diri dari nafsu dan shahwat. Dari segi istilah nya menahan diri dari makan dan minum dan semua perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar hingga terbenam matahari.

Haa gitulah saya pun bukan lah ustazah tapi sama-sama lah kita berusaha ye lakukan yang terbaik mana tahu tak dapat jumpa ramadhan lagi :(

Lagi masa puasa ni jangan lupe bersahur tau. baru lah dapat tenaga sepanjang hari. 
ok lah..selamat berpuasa semua~




Post a Comment

AddThis

Salam sihat dan cantik dari,
~Aisyah~
017-3468802
rsaisyah317@gmail.com
FB: Radin Siti Aisyah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Daisypath - Anniversary

Lilypie - First Birthday