Skip to main content

Year End Sale Shaklee Collagen Powder Buy 3 Free 1

wahh jualan hujung tahun sungguh kan...kawan2 dah 17hb nih...ada lagi 13 hari je lagi sebelum kita akan dapat bertemu lagi selepas setahun. Kenapa?

Shaklee mengeluarkan notis tergempar!

Shaklee Collagen Powder (SCP) akan diberhentikan jualannya buat seketika (selama 9-12 bulan) kerana SCP akan di re-formula kan. Oleh itu, Shaklee memerlukan masa untuk mendapatkan kelulusan KKM. Sementara ingin mendapat kelulusan tersebut, maka SCP tidak dijual pada 2015.

So, untuk memastikan pengguna Shaklee masih boleh menikmati khasiat collagen ini, Shaklee menawarkan satu promosi tergempar!!


Kalau ada yang tak tahu lagi..SCP ni mmg best tau..ramai yg dah cuba dah kesan perbezaan seawal 7 hari!

TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER


<< Perbezaan Collagen Powder Shaklee >>

1) Shaklee memilih sisik ikan Red Snapper yang hidup sehingga 5000 m kedalam dasar laut,adi bukan mudah mendapatkan ikan merah ini, tidak sama seperti yang bersusun di pasar.. Sisik ikan merah (RSS) ini mampu menahan tekanan tinggi di dasar laut.. Itulah istimewanya

2) Ianya mempunyai jisim molekul yang rendah, jisim molekul yang rendah meningkatkan luas permukaan untu penyerapan yang lebih efektif.

--> Kolagen di pasaran biasanya mempunyai jisim molekul : 300 000 Dalton dan paling rendah nilainya diantara 3000-5000 Dalton
--> Istimewanya Shaklee Collagen Powder, ia mempunyai Jisim molekul terkecil iaitu 1000 Dalton ( kurang dari 1000 Dalton, molekul akan berada dalam bentuk yang tidak stabil dan sukar diserap oleh tubuh )

3) Ianya bukan sekadar Collagen Powder - inilah yang paling saya suka, membeli dengan bijak kita pastikan mahu lebih nilai untuk wang yang kita laburkan.. 

---> Shaklee melengkapkan SCP ini dengan:-

+ ekstrak glukosamina sbg pelincir sendi dan mata
+ lactobacillus acidepilus utk meningkatkan serapan kolagen
+ Ekstrak Biji camellia Japonica yang menghidrat dan membekal nutrisi kepada sel
+ Ekstrak Pfaffia yang sangat penting untuk pertumbuhan rambut yang sihat, penghasilan hormon, dan untuk kekuatan dalaman(sexual)
+ Vitamin C sebagai penggalak penghasilan kolagen dalam tubuh
+ Vitamin B yang berfungsi untuk menukarkan carbo dan lemak kepada tenaga 
( meningkatkan metabolik badan untuk penghasilan kolagen)

Jom tunggu apa lagi..bulan ni Shaklee dah offer baik punya..nanti rindu tak tahu yee~~


Dengan pembelian 3 kotak kolagen anda bakal dapat~~

LEBIH 20% DISKAUN

PERCUMA 1 KOTAK KOLAGEN JIMAT 298

PERCUMA KEAHLIAN JIMAT RM65

nak tunggu apa lagi ye..ada 13 hari lagi nih..jom2 sayang ku..kita sihat cantik gojez.cari SID anda yg terdekat atau hubungi saya terus lah senang :D


Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenali tujuh jenis kelas makanan

Ketahui 7 jenis kelas makanan..rasanya dulu dah tau da time belajar tapi jom kita buat revision sikit yee...
1) KARBOHIDRAT
Makanan yang mengandungi karbon, hidrogen dan oksigen
Fungsi: membekalkan tenaga kepada tubuh badan untuk membolehkan kita membuat kerja serta menjalan segala aktiviti fizikal.sumber tenaga untuk proses fisiologi seperti pertumbuhan dan pembiakanmembantu mengelakkan suhu badan melalui pengoksidaan karbohidrat dalam proses respirasiKesan kekurangan: tubuh badan jadi lemahkurang tenagapertumbuhan tubuh badan terbantutContoh makanan:  Nasi, roti,ubi kentang,pisang,gula,ubi kayu

Penting tuam bayi lelaki

Masa berpantang dulu, mak mertua cukup bising dan sentiasa berpesan,
 "Jangan lupa tuam anak tu cah.budak lelaki senang masuk angin.susah nanti kau nak jaga.."
Ha gitu lah bunyi pesanan nya..ye lah nampak remeh tapi kalau tak buat teruk jadinya. Saya pun rasa malas jugak sebenarnye.hehe..tapi pesan orang tua ni kena la ikut kan. Mana yang patut kita ikut lah..lagipun benda dah ada..ada dah beli siap-siap masa pregnant dlu.
Ni contoh tuam yang boleh digunakan. Mula-mula tu pakai ni pastu tak tahu cara nak guna pergi bakar atas lilin hitam lah jadi nya..haha..senang rupenye panaskan atas iron pastu rasa lah dulu kat tangan. Nanti ada pula yang melecur kan..So cari dekat en google je lah..
Oh akhirnya kan apa yang mak mertua aku cadang..gunakan kain sapu tangan dan panaskan pada iron. Sama lah teknik nya. Rasa dulu kepanasan dia baru tuam kan pada bayi tau.
Masa mula-mula pantang kat rumah mama dulu..mama tuam guna daun mengkudu yang dilayurkan.pun boleh jugak. tapi leceh sket…

16 Kebaikan Ostematrix untuk ibu menyusu dan ibu berpantang

Bila sebut kalsium je mesti kita ingat yang perlukan tu adalah kanak-kanak sebab untuk tumbesaran atau untuk orang tua untuk elak dari osteporosis. Jadi kita yang dewasa dan pertengahan ni tak perlu ke? jangan camtu ye...
Kalsium penting untuk pembinaan tulang, gigi, sel darah dan sebagainya, menjadikan ia adalah kandungan mineral terbesar dalam tubuh kita – kira 21.5 % daripada berat badan kita, banyak kan?

Kita memerlukan kalsium setiap hari… Sebabnya kita kehilangan kalsium setiap hari…Terutama orang perempuan kerana mengalami haid, mengandung, menyusukan dan menopous. Secara purata seorang dewasa kehilangan 400-600 mg kalsium setiap hari… Oleh itu setiap hari, secara purata kita perlukan 1000 mg kalsium. 
Kalsium amat penting kepada ibu yang menyusu dalam menyalurkan kalsium yang bermutu pada anak yang menyusu dan juga mengelakkan kekurangan kalsium dalam tubuh kerana 99% tubuh kita terdiri daripada kalsium. Rambut, kuku, tulang, gigi, dan hanya 1% sahaja kalsium dalam darah.