Skip to main content

Testimoni VIVIX - Harga Sebuah Kesihatan

Assalamualaikum wbt..

Hari ni nak sharing story ibu saya. Dia memang seorang yang aktif bermasyarat namun Allah SWT ingin mengujinya dengan sakit. Tiada apa yang menggembirakan kami bila dpt melihat ibu ayah sihat dan ceria.dpt melakukan aktiviti seharian dgn baik.betul kan..

Ni kisah ibu saya yang tersalah makan ubat.niatnya nak sihatkan lutut supaya dpt la cepat hilang sakitnya dan dpt melakukan aktiviti  seharian. Yee memang cepat sihat tp kesannya bila ubat diberhentikan...bermulalah..

Ibu saya telah mengalami kenaikan berat yang ketara.selera pun naik dan sakit satu badan.yg lebih sedih nak bergerak pun tak boleh..sume dgn bantuan. nasib ada ayah yg sentiasa disisi.

Hati anak mana tak sedih tengok ibu kesakitan kan..macam-macam cara jugak dah cuba. pergi ke hospital katanya perlu dioperate.hurm risaunye lah..Bila tahu tentang VIVIX ni maka kami pun  terus mengambil inisiatif untuk mencuba VIVIX.

Alhamdulillah...botol pertama mama nampak segar.dan setelah botol yang keempat disamping menjaga makan.mama nampak lebih sihat dan berat pun turun.

Kini mama dah kembali beraktiviti..tongkat pun hilang ke mana dan VIVIX masih menjadi teman setia.syukur lihat mama gembira dan sihat kembali.sakit sihat semua dr Allah swt kan..
syukur syukur..thank you Allah swt..

Oh ayah saya pun ada mkn vivix.dia kata sekali mkn je terus rasa badan bertenaga..best kan.

that's why I LOVE SHAKLEE

Selepas penggunaan konsisten 4 botol VIVIX 
Moga kita sama-sama sihat la hendaknya ye...syukur dgn kesihatan yang kita miliki sekarang. 
Jaga elok-elok ya..

Oh VIVIX yang mama saya makan tu harganya terasa la jugak..sebab tu kami kongsi adik beradik..
Tapi bila dilihat mama SIHAT, CERGAS, GEMBIRA..apa lah sangat dengan RM tu kan...duit boleh dicari dan diikhtiarkan..boleh diusahakan..kesihatan?

Fuhh memang tak boleh dibeli kan...meh saya share sket ye VIVIX ni harga dia RM475 tapi kalau harga member memang jauh lebih JIMAT tau..alhamdulillah saya dah jadi ahli ni.boleh la dapat harga jimat tu..kalau nak gak boleh la saya bantu.my pleasure <3 <3
(^_^)

Oh VIVIX ni ada banyak lagi khasiat dia tau..boleh baca SINI

Jom Sihat Sihat SIHAT 

~Aisyah~
017-3468802
Fb: Radin Siti Aisyah
rsaisyah317@gmail.com

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenali tujuh jenis kelas makanan

Ketahui 7 jenis kelas makanan..rasanya dulu dah tau da time belajar tapi jom kita buat revision sikit yee...
1) KARBOHIDRAT
Makanan yang mengandungi karbon, hidrogen dan oksigen
Fungsi: membekalkan tenaga kepada tubuh badan untuk membolehkan kita membuat kerja serta menjalan segala aktiviti fizikal.sumber tenaga untuk proses fisiologi seperti pertumbuhan dan pembiakanmembantu mengelakkan suhu badan melalui pengoksidaan karbohidrat dalam proses respirasiKesan kekurangan: tubuh badan jadi lemahkurang tenagapertumbuhan tubuh badan terbantutContoh makanan:  Nasi, roti,ubi kentang,pisang,gula,ubi kayu

Penting tuam bayi lelaki

Masa berpantang dulu, mak mertua cukup bising dan sentiasa berpesan,
 "Jangan lupa tuam anak tu cah.budak lelaki senang masuk angin.susah nanti kau nak jaga.."
Ha gitu lah bunyi pesanan nya..ye lah nampak remeh tapi kalau tak buat teruk jadinya. Saya pun rasa malas jugak sebenarnye.hehe..tapi pesan orang tua ni kena la ikut kan. Mana yang patut kita ikut lah..lagipun benda dah ada..ada dah beli siap-siap masa pregnant dlu.
Ni contoh tuam yang boleh digunakan. Mula-mula tu pakai ni pastu tak tahu cara nak guna pergi bakar atas lilin hitam lah jadi nya..haha..senang rupenye panaskan atas iron pastu rasa lah dulu kat tangan. Nanti ada pula yang melecur kan..So cari dekat en google je lah..
Oh akhirnya kan apa yang mak mertua aku cadang..gunakan kain sapu tangan dan panaskan pada iron. Sama lah teknik nya. Rasa dulu kepanasan dia baru tuam kan pada bayi tau.
Masa mula-mula pantang kat rumah mama dulu..mama tuam guna daun mengkudu yang dilayurkan.pun boleh jugak. tapi leceh sket…

16 Kebaikan Ostematrix untuk ibu menyusu dan ibu berpantang

Bila sebut kalsium je mesti kita ingat yang perlukan tu adalah kanak-kanak sebab untuk tumbesaran atau untuk orang tua untuk elak dari osteporosis. Jadi kita yang dewasa dan pertengahan ni tak perlu ke? jangan camtu ye...
Kalsium penting untuk pembinaan tulang, gigi, sel darah dan sebagainya, menjadikan ia adalah kandungan mineral terbesar dalam tubuh kita – kira 21.5 % daripada berat badan kita, banyak kan?

Kita memerlukan kalsium setiap hari… Sebabnya kita kehilangan kalsium setiap hari…Terutama orang perempuan kerana mengalami haid, mengandung, menyusukan dan menopous. Secara purata seorang dewasa kehilangan 400-600 mg kalsium setiap hari… Oleh itu setiap hari, secara purata kita perlukan 1000 mg kalsium. 
Kalsium amat penting kepada ibu yang menyusu dalam menyalurkan kalsium yang bermutu pada anak yang menyusu dan juga mengelakkan kekurangan kalsium dalam tubuh kerana 99% tubuh kita terdiri daripada kalsium. Rambut, kuku, tulang, gigi, dan hanya 1% sahaja kalsium dalam darah.