Skip to main content

4 Ramuan Hebat VIVIX Shaklee

Bulan ni kan..memang awesome tau..sebab bulan ni byk date penting.hee..em ok la focus..
sebab apa tau..bulan ni kita ada promosi VIVIX..

KLIK SINI baca lagi tentang VIVIX
 Ada apa promosi VIVIX ni kan?

BELI 6 VIVIX..anda akan dapat....

PERCUMA 1 LAGI VIVIX
PERCUMA keahlian
PERCUMA penghantaran
CASH BACK RM250

Apa yg best sgt VIVIX ni kan..

meh saya BONGKAR apa 4 ramuan SEMULAJADI dalam VIVIX ni.

1) Muscadine Grape 

Merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai 
lebih dari satu kromosom (anggur liar yang mempunyai 20 kromosom), 
ahli sains percaya ini mengukuhkan lagi polyphenolnya yang berkualiti untuk awet muda. Ia juga mengandungi asid ellargik sejenis fitonutrien yang tidak ditemui di dalam anggur jenis lain, dalam kepekatan tinggi yang mempunyai ciri-ciri anti-kanser, anti-virus dan anti bakteria
Seterusnya bersama ahli sains dari Universiti Georgia, membangunkan satu proses ektraksi sejuk dan lembut, untuk menjamin satu ekstrak bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi bagi menghasilkan profil polyphenol yang kuat di dalam vivix bagi proses anti penuaan cellular vivix. 

2) Purple Carrot 

Sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. juga mengandungi anthocyanins. Anthocyanins sejenis antioksida yang berkualiti tinggi merupakan anti-kanser, anti-radang, anti-mikrobial dan baik untuk saluran darah, lipoprotin dan platelet, mengurangkan risiko penyakit koronari jantung
Purple Carrot juga mengandungi asid klorogenik dipercayai sangat baik untuk masalah diabetik.
 
3) Elderberry 

Elderberry mengandungi flavonoids, ciri antioksida yang kuat, mengukuhkan sistem imun, melawan jangkitan virus dan bakteria. Juga sekali lagi kaya dengan anthocyanin, ie anti-radang, juga baik untuk sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan selsema atau influenza
Elderberry juga mengandungi vitamin A,B dan C dan nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin. Lain-lain manfaat elderberry ialah mampu mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, pengurangan stress, penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes. 

4) Polygonum Cuspidatum

Tumbuhan Polygonum Cuspidatum berasal dari asia, juga terdapat di Amerika Utara dan Eropah. Polygonum Cupidatum merupakan sumber komersial ravestrol yang penting melawan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan dan memanjangkan usia, dari segi kajian purata jangka hayat akan datang ialah 120 tahun.

Ha tu lah rahsia pun dah terbongkar. Kini tiada lagi rahsia..sebarkan pada semua. Didalam kajian makmal, ramuan VIVIX ni menunjukkan impak kepada  
 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.


NAK CUBA..??  KLIK SINI

atau nak dapat konsultansi PERCUMA

Hubungi saya,
~Aisyah~
SID anda yang cantik dan sihat
017-3468802
rsaisyah317@gmail.com
Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenali tujuh jenis kelas makanan

Ketahui 7 jenis kelas makanan..rasanya dulu dah tau da time belajar tapi jom kita buat revision sikit yee...
1) KARBOHIDRAT
Makanan yang mengandungi karbon, hidrogen dan oksigen
Fungsi: membekalkan tenaga kepada tubuh badan untuk membolehkan kita membuat kerja serta menjalan segala aktiviti fizikal.sumber tenaga untuk proses fisiologi seperti pertumbuhan dan pembiakanmembantu mengelakkan suhu badan melalui pengoksidaan karbohidrat dalam proses respirasiKesan kekurangan: tubuh badan jadi lemahkurang tenagapertumbuhan tubuh badan terbantutContoh makanan:  Nasi, roti,ubi kentang,pisang,gula,ubi kayu

Penting tuam bayi lelaki

Masa berpantang dulu, mak mertua cukup bising dan sentiasa berpesan,
 "Jangan lupa tuam anak tu cah.budak lelaki senang masuk angin.susah nanti kau nak jaga.."
Ha gitu lah bunyi pesanan nya..ye lah nampak remeh tapi kalau tak buat teruk jadinya. Saya pun rasa malas jugak sebenarnye.hehe..tapi pesan orang tua ni kena la ikut kan. Mana yang patut kita ikut lah..lagipun benda dah ada..ada dah beli siap-siap masa pregnant dlu.
Ni contoh tuam yang boleh digunakan. Mula-mula tu pakai ni pastu tak tahu cara nak guna pergi bakar atas lilin hitam lah jadi nya..haha..senang rupenye panaskan atas iron pastu rasa lah dulu kat tangan. Nanti ada pula yang melecur kan..So cari dekat en google je lah..
Oh akhirnya kan apa yang mak mertua aku cadang..gunakan kain sapu tangan dan panaskan pada iron. Sama lah teknik nya. Rasa dulu kepanasan dia baru tuam kan pada bayi tau.
Masa mula-mula pantang kat rumah mama dulu..mama tuam guna daun mengkudu yang dilayurkan.pun boleh jugak. tapi leceh sket…

16 Kebaikan Ostematrix untuk ibu menyusu dan ibu berpantang

Bila sebut kalsium je mesti kita ingat yang perlukan tu adalah kanak-kanak sebab untuk tumbesaran atau untuk orang tua untuk elak dari osteporosis. Jadi kita yang dewasa dan pertengahan ni tak perlu ke? jangan camtu ye...
Kalsium penting untuk pembinaan tulang, gigi, sel darah dan sebagainya, menjadikan ia adalah kandungan mineral terbesar dalam tubuh kita – kira 21.5 % daripada berat badan kita, banyak kan?

Kita memerlukan kalsium setiap hari… Sebabnya kita kehilangan kalsium setiap hari…Terutama orang perempuan kerana mengalami haid, mengandung, menyusukan dan menopous. Secara purata seorang dewasa kehilangan 400-600 mg kalsium setiap hari… Oleh itu setiap hari, secara purata kita perlukan 1000 mg kalsium. 
Kalsium amat penting kepada ibu yang menyusu dalam menyalurkan kalsium yang bermutu pada anak yang menyusu dan juga mengelakkan kekurangan kalsium dalam tubuh kerana 99% tubuh kita terdiri daripada kalsium. Rambut, kuku, tulang, gigi, dan hanya 1% sahaja kalsium dalam darah.